Lördag!

Har varit sjukt dålig på att uppdatera men nu så ska jag försöka blogga lite oftare iaf.
Händer gansk mycket nu så har inte haft tiden.
 
Går iallafall toppen med Texas och ni kommer få läsa om honom ganska mycket här på bloggen. :)
 
Men över till idag,
Just nu sitter väl hela folket i Dalarna vid gammelgårdarna i Leksand och väntar på att Gyllene Tiders spelning ska börja. Själv sitter jag i soffan och beatäller massa grejer till Texas från Ebay.
 
Har bland annat blivit detta snygga halsband som jag så småning om ska handla bokstäver till där et står hans namn. Vad tycker ni? Tror han kommer bli riktigt läcker i denna färg :D
 
 
Sen ska jag beställa hem denna också, har tänkt på det länge då vi är mycket ute nu på kvällarna och Texas är med oss 24/7, och han är rätt frussen av sig så då blir det skönt med denna. Dock ska han bara ha den vid behov då jag är anti "kläder" till hundar när det inte behövs :)
 
 
 
Allmänt | |
Upp