Texas!

Händer mycket roligt nu!....
 
Som många redan vet så ska jag köpa en egen liten vovve. Så om 1 vecka ska pappa, mamma och jag åka ner till Helsingborg för att hämta snygga killen! :')
 
Ni kommer få många inlägg om mig och lillingen!
Hunden som jag har bestämt mig för heter Goldroad`s True Staff To Show, men jag kommer kalla honom "Texas".
Texas är en ras som heter Terrier Brasileiro och när vi ämtar honom är han ca 10 veckor gammal.
 
Det jag vill hålla på med är Agility, Lydnad, Trickträning och framförallt utställning. Så ska bli så otroligt roligt att få jobba från grunden! :)
Nog för att jag har uppfostrat och lärt Hubbe (brorsans hund) massa saker men ska bli så roligt att ta steget till egen hund.
 
Här får ni några bilder på snyggingen! Åh vad jag vill krama om prinsen! :´)
Allmänt | |
Upp